قرية الشيخ حسين مركز ملوى محافظة المنيا صعيد مصر

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قرية الشيخ حسين مركز ملوى محافظة المنيا صعيد مصر(((ضيف وشاهد الأخبار بكل حرية على هذا المنتدي ))) مع تحيات شباب الشيخ حسين

3 مشترك

عشان خاطري علق بدون اساءة

ashraf
    ashraf

بطاقة الشخصية
    اخبار المنتدى شاركنا هنا:
    عشان خاطري علق بدون اساءة  فرية الشيخ حسين1/1عشان خاطري علق بدون اساءة  معنا للنهوض بالمنتدي  (1/1)

عشان خاطري علق بدون اساءة Empty عشان خاطري علق بدون اساءة

مُساهمة من طرف ashraf الأحد أكتوبر 09, 2011 8:30 am

عشان خاطري علق بدون اساءة 31320421635468509491518
    مع كامل احترامي للسيد المشير الصورة دي جبتها من الفيس بوك وحبيت اشوف رأيكم من معارض ومؤيد لوضعنا الحالي اللي مش عارفين هنوصل معاه لفين وامتى
    محمد عامر
    محمد عامر

بطاقة الشخصية
    عشان خاطري علق بدون اساءة  فرية الشيخ حسين1/1عشان خاطري علق بدون اساءة  معنا للنهوض بالمنتدي  (1/1)

عشان خاطري علق بدون اساءة Empty رد: عشان خاطري علق بدون اساءة

مُساهمة من طرف محمد عامر الأحد أكتوبر 09, 2011 3:52 pm

انا عن نفسي يابو شايف ان البدلة او اللحية مش هي القضية ولو اللي هيمسك الرئاسة مسيحي وعنده ضمير ويراعي العدالة بين المواطنين انا معنديش مانع..اما الدين ده شئ بين الخالق والمخلوق ومش معنى ان الرئيس اسلامي اننا هنكون شعب مؤمن لان في النهاية حرية العقيدة لا يوجهها احد ولو بالقوة
    على سمير
    على سمير

بطاقة الشخصية

عشان خاطري علق بدون اساءة Empty رد: عشان خاطري علق بدون اساءة

مُساهمة من طرف على سمير الإثنين أكتوبر 10, 2011 3:11 am

شرف له أن يرتدى هذا الجلباب وأن يُعفى لحيته لا لإرضاء الناس وإنما اقتداء بحبيبنا المصطفى ...
    وأرى أن الدين والوطن لله ، فهو دستور يبين لنا علاقة الإنسان بأخيه الإنسان على اختلاف عقائدهم إلا أنه تجمعهم رابطة الإنسانية ،وأيضاً علاقة الإنسان بربه ...
    فالدين هو دستور الحياة باختلاف فروعها ...
    قل إن صلاتى ونسكى ومحياي ومماتى لله رب العالمين لا شريك له وبذلك أُمرت وأنا أول المسلمين ...

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين مايو 20, 2024 4:08 pm